wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

20 lipca w Krakowie Partner Center i Winnica Srebrna Góra podpisali porozumienie na kreację nowej marki winiarskiej, która już wkrótce pojawi się w szerokiej dystrybucji firmy Partner Center. Dwie polskie firmy z branży winiarskiej dokonały symbolicznego podpisania porozumienia na budowę nowej marki win polskich. Podpisanie listu intencyjnego to przejście od trwającej wiele miesięcy fazy planów i pomysłów do realizacji. Zgodnie z założeniami Partner Center i Winnicy Srebrna Góra ma powstać nowa marka wina polskiego, która będzie dostępna dla szerokiego grona konsumentów.


     Wino będzie eksponować wszystkie najlepsze cechy wina z krakowskiej winnicy. Jak zapewniają właściciele Srebrnej Góry dzięki modernizacji winnicy, wina będą prezentowały wysoką jakość. „Nie będą one ciężkie, ale raczej subtelne i delikatne, z dużą klasą, tak aby zadowolić zarówno koneserów wina polskiego ale także poczatkujących miłośników polskiego winiarstwa”. Nowa marka będzie w wyłącznej dystrybucji firmy Partner Center. „Prawie 30 letnie doświadczenie firmy jest gwarantem sukcesu projektu. Duże kompetencje działu handlowego ale przede wszystkim bardzo dobre relacje biznesowe z klientami zarówno rynku tradycyjnego jak i nowoczesnego dają możliwości szerokiej dystrybucji wina” podkreśla dyrektor handlowy Partner Center Tomasz Głoskowski.

     Nowa marka wina, która powstanie w kooperacji z Winnicą Srebrna Góra to już kolejny projekt firmy Partner Center w ostatnim czasie. Ostatnimi czasy firma wprowadziła ponad 10 nowych brandów (m.in. ecoGAIA, Fiesta del Mundo, Kangaroo Bay, King RoyBen). Wiele z nich już po kilku miesiącach jest numer 1 w swoich kategoriach. „Wierzymy, że nasz projekt polskiego wina będzie także dużym sukcesem, zwłaszcza, że realizujemy go z naszym wieloletnim partnerem handlowym ale także liderem polskiego winiarstwa - Winnicą Srebrna Góra” dodaje Wiceprezes Zarządu Partner Center Witold Franczak.

 

 srebrna gra


powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca