wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

„Podpisane w lipcu porozumienie zdynamizowało prace nad projektem nowego brandu zarówno po stronie winnicy Srebrna Góra jak i dystrybutora. Jest to wspólny projekt, dlatego obie strony są zaangażowane w prace” – komentuje dyrektor handlowy Partner Center Tomasz Głoskowski.

Patronat nad sierpniowymi pracami objęli winiarze Winnicy Srebrna Góra jak i sommelierzy Partner Center. To oni byli wirtuozeriami spotkań. Degustacje, kupażowanie oraz dyskusje winiarskie przeciągały się w nieskończoność. Finał ich rozmów okazał się bardzo owocny. Cuvee Blanc to orzeźwiająca, kwiatowa wariacja sześciu szczepów, w tym rodzimego Solarisa. Cuvee Rouge jest soczystą, koncentracją owoców czterech szczepów znamiennych dla regionu małopolski. Oba wina zostały bardzo wysoko ocenione podczas wewnętrznych degustacji, również z udziałem niezależnych sommelierów. „Wina mają wysoką wartość poznawczą. Reprezentują najciekawsze walory charakterystyczne dla winiarstwa polskiego jednak w subtelnej, delikatnej formie. Całość projektu bardzo spójna” podkreśla winiarz Winnicy Srebrna Góra.
Prace nad designem etykiety trwały także kilka miesięcy. Projekt obecny kształt zawdzięcza polskiemu designerowi, który w swoim portfolio może pochwalić się dziesiątkami etykiet winiarskich zaprojektowanych dla wielu firm w Europie. Inspiracją etykiety była linia graniczna Polski ale także tradycja pieczęci polskich władców. Całość w bardzo nowoczesnej, kreatywnej formie ale w poszanowaniu tradycji i dziedzictwa polskiego winiarstwa. „Wino, które błyszczy, iskrzy, skrzy, migocze…które odbija swój blask w kieliszku nie mogło się inaczej nazywać jak Srebrne”– komentuje PR & Marketing Manager Partner Center Małgorzata Kaczmarek.

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca