wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

W pierwszych tygodniach maja, w wielu restauracjach całej Polski inaugurowany jest Riesling Weeks. Tegoroczna odsłona to juą piąta edycja tego wydarzenia. Celem wiosennej kampanii, reklamującej niemieckiego Króla Win, jest promowanie jakości i wspaniałego smaku niemieckiego Rieslinga. Riesling jest jedną z najznakomitszych odmian winorośli, która od kilku lat przeżywa renesans w skali światowej. Również w naszym portfolio szczep ten zajmuje już honorową pozycję.

Wiosenne ożywienie jest zauważalne nie tylko w przyrodzie…W większości lokali sezon ogródkowy został już rozpoczęty, co za tym idzie jest co raz więcej miejsc sprzyjających spotkaniom towarzyskim a także degustacji wina w tych pierwszych wiosennych promieniach słońca.

Maj to sprzyjający miesiąc do podróży winiarskich. Dlatego już w pierwszych dniach tego miesiąca gościliśmy Export Manager Matteo Burani ze znakomitego domu winiarskiego Ferrari. Nie bez znaczenia jest termin, na który przypadła wizyta Mateo w Polsce, bowiem maj to miesiąc inauguracji ogródków restauracyjnych a co za tym idzie zwiększenia konsumpcji win musujących oraz bestsellerowego prosecco.

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca