wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Wczorajszego wieczoru Multikino w Złotych Tarasach w Warszawie po raz kolejny wypełniło się znajomymi twarzami małego i dużego ekranu. Goście chętnie fotografowali się z Antkiem Królikowskim, Andrzejem Grabowskim czy Maciejem Stuhrem. A wszystko na ściance na której dumnie (jako sponsor wydarzenia) widniał logotyp Casa Pecunia.

Espiritu de Chile to ścisła czołówka chilijskich producentów i eksporterów. Wina z charak­terystycznym słońcem na etykietach cieszą podniebienia koneserów w kilkudziesięciu krajach Eu­ropy, Azji i obu Ameryk. W czym tkwi tajem­nica ich powodzenia? W znakomitej relacji jakości do ceny oraz różnorodności oferty, która pozwala sprostać rozmaitym gustom i wymaganiom.

Partner Center od lat czujnie obserwuje trendy konsumenckie ale także te związane z  ekspozycją i designem produktów. Dlatego w obliczu transformacji rynku i potrzeb konsumentów, firma Partner Center podjęła decyzję o zmianie wyglądu butelki wina Zulus.

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca